Hahahahaha bästa morgonen

Haha min morgon idag 😂 halv nio var jag och mamma hos doktorn, tio i var vi klara och bestämde oss för att jag skulle hinna med tåget nollsju från centralen. Springa till tunnelbanan, till perrongen och till tåget. Jag dör. Vi är så bäst jag och mamma. Så nu sitter jag på tåget mot min fina pojkvän. 😃

Tisdag

Idag spelade jag och Ebba sims ett flertal timmar. Bara försvinna in i spelet sådär. Sen gick vi iallafall runt sjön och avslutade kvällen med bilkörning och badminton spelande. Bra dag, och imorgon blir det så mycket bättre.

Idag skulle Erik kommit, men han är sjuk. Så jag tänker ligga i sängen hela dagen och vara på dåligt humör.

en riktigt lyckad lördag!!

lördagens kväll/ natt var riktigt rolig!!! halv sex kom jag och nattis hem och somnade på en gång typ, haha. klockan ett började jag jobba, krigade mig genom 7 timmar och mådde inte så värst bra. men arbetskamraterna gör ganska mycket på ens humör. nu är jag hur sugen som helst på ostbågar, hehehehheheheeh…

Nya naglar osv

Malin fixade precis naglar på mig och jag är nöjd. Pappa kommer och hämtar mig snart och ikväll har vi mys middag hela familjen och firar att det är lov!!!!!

En dag kvar till lov!!!!!

Ikväll kommer jag somna med ett leende på läpparna. Det har varit en bra dag rakt igenom. Dock snöar det och det är inte okej på nått sätt, får höstlov imorgon och då vill jag ha fint höstväder. Inte snö och äckel.

Snygga brudar osv

Det här är jag och Lena, vi sitter på svenska lektionen och äter godis. Därav dubbelhakorna.

22.20

alltså, jag kände att jag behövde dela med mig av mitt humör för tillfället så - hej bloggen. jag hade en bra morgon imorse, stack ut och sprang och åt en god frukost i lugn och ro. sen skulle jag välja kläder och hade inget som kändes bra på nått sätt, sätter mig ner och gråter på golvet. inser att jag är en jävla tönt och tar mig samman. springer till bussen och blir på bättre humör. har en överlag bra dag i skolan innan jag åkte och jobbade. japp, nu har jag börjat jobba igen och det känns så himla bra. mina jobbarkompisar är bra människor. och imorgon ska jag jobba igen. okej det var väl mest det jag vill säga. tack och hej.

En tanke.

Hej alla tusen människor som läser min blogg, hahahahaha. Fattar egentligen inte varför jag ens skriver längre. Och ändå fortsätter jag.

Natten är vacker, du är som natten. Och jag är en vinnare igen.

igår fick jag med mig pappa till ikea och köpte en ny hylla. skruvade ihop den och fixade med bilder mest hela kvällen. somnade mellan rena laken till ljudet av regn.

imorse skämde jag bort mig själv med en god frukost på sängen och pluggade körkorts terori. jag och pappa åkte och körde bil i två timmar. sen åkte jag och ludvig på konsert, supermys. min fina lillebror. ikväll ska jag vara barnvakt till mina syskon och vi (dom) ska äta bana split och massa godis.

Där palmerna bor

Idag var en såndär dag då man vill ligga kvar i sängen istället för att gå upp, ha på dig mjukiskläder hela dagen istället för att anstränga sig, se på film istället för att vara i skolan. Men jag kom upp, jag klädde på mig och gick till bussen. Med bra låtar i öronen känner jag att det nog kan bli en bra dag. Det blir till vad man gör det, eller hur?

en ledig torsdag

idag kom natalie hem till mig och vi cyklade och köpte sushi och pluggade och skratta och pluggade och pluggade.

I've been crazy for you all this time,

dagens middag hemma hos familjen othelius, tomatsoppa och pannkakor. efter att ha haft en allmänt dålig dag så var det skönt att komma innanför dörren och sätta på sig mjukiskläder. mellan skolan och byttet av kläder hann jag träffa malin och ge hennes present och säga hejdå eftersom hon åker till berlin under helgen. jag och pappa ska snart ut och åka bil. och imorgon är jag ledig. då ska jag vara med min bästa natalie hela dagen.

Tisdag 22.08

Idag har det varit en relativt bra dag. Sovmorgon till kvart i ett, så började dagen med en sex kilometers promenad innan en god frukost och uppladdning för första matte c provet. Därefter åkte vi hem till en i klassen och pluggade engelska. Åt en god middag och pluggade lite mer innan jag och mamma begav oss ut på en mils löpning. Känns så himla bra efteråt. Nu ska jag bädda ner mig i sängen och drömma om min pojke.

shoot for the moon. even if you fail, you'll land among the stars.

En helg i toppklass

Jag har haft en grym helg!!!!! I fredags firade vi Malin med middag hos henne och utgång med härliga människor. Halv fyra nån gång kom vi hem till henne igen och åt lite innan vi somnade. Hela lördagen hängde jag hemma hos henne innan jag cyklade hem och umgicks lite med min familj. Klockan kvart i tio cyklade jag till fruängen och mötte en väldigt bra person. Åkte hem och mös resten av kvällen och hela morgonen tills han åkte hem. Världens bästa pojkvän. Nu pluggar jag matte, wohooooo!!!! Sen ska jag försöka få med mig pappa till Ikea och mamma på en springtur.

FREDAG

idag gick jag runt i min mysiga nya skjorta. vi hade bara två lektioner för vår drama lärare var sjuk, lycka att sluta innan elva en fredag. ikväll ska vi fira malin, är så taggad!!!!

I will follow you into the dark

Jag har haft en mysig dag med min lillasyster idag. Först skärholmen och fika sen filmtittande. Ikväll saknar jag min pojkvän otroligt mycket, saknar att ha honom breve mig. Men vi ses på lördag, stay strong.

Torsdag morgon

Såhär kände jag mig när klockan ringde imorse, men tog mig upp och är påväg till skolan nu. Håller tummarna för att vår svenska lärare är sjuk så vi kan sluta tidigt. Hehe

en onsdag i bild

började dagen med att sova länge

och äta en god frukost.

åkte till morderna museet med klassen, och vi kände lite såhär över besöket.

tog lite kort bland löven.

gillar dig.

åkte hem och fyllde min största bästa tekopp med te.

satt på mig mjukiskläder och pluggade.

nu ska jag snart övningsköra och sen springa intervaller med mamma.

Tre och ett halvt år ❤

“Finding someone you love and who loves you back is a wonderful, wonderful feeling. But finding a true soul mate is an even better feeling. A soul mate is someone who understands you like no other, loves you like no other, will be there for you forever, no matter what."

En äckligt tidig måndagsmorgon

Klockan sex ringde min klocka, låg kvar i sängen så länge som möjligt vilket slutade med att jag fick slänga i mig frukost och det som låg närmast i klädväg. 6,52 gick min buss, ett skämt. Försöker hitta energi nånstans i min kropp för att göra halkbanan!!!!!

Reach for the stars ⭐

Jag har haft en trevlig kväll hemma hos Lisa med tjejerna i klassen minus Natalie. Ska krypa ner i sängen och sova länge imorgon.

en lyckad fredag kväll

går kvällen blev lyckad, följde med ut fast jag egentligen kanske borde åkt hem, kvällen blev lite kaos, och slutade halv fem i olivias säng. vaknade och åt frukost innan jag tog bussen hem och fastnade i soffan. känner att jag borde ta vara på vädret när det äntligen är fint, så ska ta en promenad med hanna. bäst.

Fredag!!

Har världens jobbigaste huvudvärk, så stannar hemma från skolan och kurerar mig. Ikväll ska vi fira Olivia och vill inte missa det...!

Vi hade en väldans mysig middag på vapiano. Pasta och kladdkaka. När vi kom hem var det mjukiskläder som gällde och lite fina sms från min bästa. Nu ska jag sova och bli av med huvudvärken......

två bilder

kanelbullesdag och soppa till lunch i skolan, det på bilden fick helt enkelt bli dagens lunch.

vi hade spex foto idag, och såhär såg vi mer eller mindre ut.

Den fjärde oktober

Idag fyller världens bästa mamma år, så vi har ätit en gooood frukost och firat henne. Mys.

Idag har jag:

idag har jag börjat gå runt i min mysiga halsduk, ätit sushi till lunch, pluggat matte med Lena, pratat med Lena, ätit äppelkaka med Lena (har helt enkelt hängt med Lena idag), sett på ung & bortskämd med lillasyster, saknat min pojke.

18.39

när jag kom hem från skolan bytte jag om till träningskläderna och begav mig först till hemköp för att skriva på nya anställingspapper. (känns riktigt bra att börja jobba igen om nån vecka) sen cyklade jag vidare till gymmet och köttade. cyklade hem helt död och åt middag, ska snart hoppa in i duschen och sen övningsköra. bra dag.

En bra start på tisdagen

Har sovmorgon till halv elva idag, så istället för att sova en timme längre gick jag ett varv runt sjön. En perfekt start på dagen, alldeles tyst och lugnt ute.

den första oktober

första oktober idag. och det kommer att bli en bra månad, det är jag säker på. en bra månad som avslutas med höstlov. ska byta om till sköna träningskläder och spendera en timma på ett yoga pass tillsammas med mamma.