22.53

körlektionen gick himlas bra, jag har bokat in halkbanan och min lärare tror att jag kan köra upp hyfsat snart. känns bra. under de nio timmarna jag satt i kassan vet jag inte hur många gånger jag sa -hej-är det bra så-vill du ha kvitto-tack så mycket, trevlig helg. över sjuhundra gånger såg jag på ett kvitto jag råkat få med mig hem.

bilder från italien

efter att ha landat och åkt till hotellet vi bodde på första natten, åkte vi till en stad och åt lunch på en mysig restaurang.

vi handlade och hittade stora vattenmeloner

blande middag på restaurang med hemma

vi stod för middagen en dag och gjorde egna köttbullar

tog en paus från att sola och snorklade och såg tråkiga fiskar

gick runt i en klänning med smultron på

pappa försöker vara cool en kväll på taket

ett par glassar om dagen sjönk lätt ner i magen på min fina lillebror

vara turister och kolla på trullo hus

hänga ännu lite mer på stranden

och vid poolen.

Freedaaaag

Klockan nio har jag dubbel körlektion sen ska jag jobba fram till nio. Det var den dagen det, dagen med strålande sol och redan tjugo grader. Känner mig så färdig jobbad, vill kunna njuta av sommarlovet som en normal människa.....

Torsdag

Efter att ha ätit en väldans god frukost, ska jag gå ner och pussa på min sovande pojkvän, byta om och cykla till Hemköp. För att spendera tio timmar där, minus en timmes lunch som jag tänker äta hemma. När jag slutar klockan sju och kommer hem så kommer det inte vara en varm famn och ett par mjuka läppar och ett hej älskling som möter mig. Min varma famn och mjuka läppar kommer istället vara tillbaka i Örebro.

Onsdag

Igår så tog vi våra cyklar och cyklade till mälarhöjden för att fika osv. Dock misslyckades vi ganska mycket och kom lite vilse, efter ett tusentals uppförsbackar hittade vi iallafall hem. Kröp ner i soffan och såg på film, lagade tacos till middag och pannacotta till efterrätt. För stunden ligger jag och njuter av mitt fina sällskap och kan inte somna om, Jippie.....

17.44

olivia ville att jag skulle börja blogga igen, så ska väl ge det ett försök eller så. italien var så himlans bra, vill tillbaka. 40 grader och strålande sol. sen jag kom hem har jag haft två körlektioner, jobbat och fått sällskap av min andra halva. erik ligger och sover så jag funderar på att rensa lite bland alla tusen bilder som blev tagna på resan.

ett litet inlägg

jag har lagt allt som har med blogg osv på hyllan ett tag, det enda jag gör är i princip att jobba hela dagarna och sen försöker jag träffa någon vän.
igår var en sådan dag, jag jobbade mellan elva och sju sen mötte jag upp olivia och så cyklade (!!!!) vi in till stan för att äta hej-då-jag-kommer-sakna-dig-middag, människan åker till tyskland för att jobba och kommer inte hem förens i september. min fina vän. sen tog vi våra cyklar och cyklade hem igen. det är såna här grejen som gör sommaren så härlig.

nu ska jag åka och köpa det sista som behövs innan vi åker till italien idag. åh jag är så himla taggad!!! vi åker tillsammans med elins familj, tummen upp på det.