22.20

 
alltså, jag kände att jag behövde dela med mig av mitt humör för tillfället så - hej bloggen. jag hade en bra morgon imorse, stack ut och sprang och åt en god frukost i lugn och ro. sen skulle jag välja kläder och hade inget som kändes bra på nått sätt, sätter mig ner och gråter på golvet. inser att jag är en jävla tönt och tar mig samman. springer till bussen och blir på bättre humör. har en överlag bra dag i skolan innan jag åkte och jobbade. japp, nu har jag börjat jobba igen och det känns så himla bra. mina jobbarkompisar är bra människor. och imorgon ska jag jobba igen. okej det var väl mest det jag vill säga. tack och hej. 

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0