En tanke.

Hej alla tusen människor som läser min blogg, hahahahaha. Fattar egentligen inte varför jag ens skriver längre. Och ändå fortsätter jag.


Lämna en kommentar
Postat av: Felicia Johansson

Börjar med att be så hemskt mycket om ursäkt för mitt alldeles försena svar. Det har varit en tuff månad så därav har bloggen fått stå lite stilla. Hur som, tusen tack för dina fina och klocka ord. Vad glad jag blir av att läsa de och se att det finns människor här ute som bryr sig! Det är väldigt konstigt oss i mellan just nu, som du kanske såg, så blev vi tillsammans igen men det tog slut ytterligare en gång och jag har varit så himla förvirrad. Vi får se hur det här slutar men jag hoppas att det kommer något bra ur allt det här. Det du skriver om att man måste dö några gånger innan man kan leva tycker jag stämmer så himla bra, det är så sant så.

Kram på dig!

2012-10-22 @ 23:22:56
URL: http://feliciavendela.wordpress.com
Postat av: louise

för att din blogg e bra! hihi

2012-10-23 @ 14:10:50

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0