11.30

min helg har varit toppnen, och den är toppen. gjorde inget speciellt i fredags, hängde med eriks kompis på stan och hemma ett tag. åt god mat, såg på idol, gick till coop och köpte mandariner och godis. hade det mys. igår segade vi, duschade en evighet, gick ner på stan och erik prövade tusen olika jeans. men inga passade. sen var det handbolls match på g, stannade kvar och kollade på ultimate frisbee, tuffaste jag någonsin sett. vi lagade sedan mat med eriks kompis och hans tjej. sen blev det bowling för hela slanten, inte för att skryta, men jag förlorade! :D så bäääst! nu sitter jag i eriks mörka rum på golvet och försöker se tagenterna, men det är kul. funderar på att äta något eller väcka honom. sova vill jag iallafall inte göra. oj, vilken lång och tråååååkig bibel det blev. men nu vet nu :)))))

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0