9.48

i en mysig kofta ska jag snart bege mig till skolan. vill ha nya skor. och en jacka. funderar på att lägga lönen på det. eller fråga mamma. vi får se. en cover på only you spelas om och om igen. eriks kompis är ganska bra på att sjunga faktiskt.

Lämna en kommentar
Postat av: Malin

Skönt att se att det finns folk som bryr sig. Dina ord betyder verkligen. Har länge tänkt att det skulle var bäst att göra slut, men nu när han tog steget och gjorde det så rasade hela mig värld samman. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska kunna resa mig efter det här, hur ska man kunna börja om på nytt när sitt allt har släppt taget? Han har redan börjat om på nytt med andra tjejer och våra två år betydde inget. Medans han för mig var den jag ville tillbringa resten av mitt liv med.. Jag har ingen blekaste aning om hur jag ska kunna börja om på nytt eller om jag ens har den kraften. Men jag ger inte upp utan ett eller två försök...



Håll fast vid Erik och kom ihåg att inte haka upp dig på småsaker,fortsätt kämpa för det du har för det kan försvinna snabbare än man tror. Önskar er all lycka till och hoppas verkligen ni klarar det bättre än vad jag och Emil gjorde... <3

2011-11-21 @ 16:31:39
URL: http://justlarssonslife.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0