21.36

smalbenen sa ifrån efter första varvet, synd. kom och hängde med min familj som jag inte träffat ordentligt på en vecka. cyklade till kungens kruva med ebba för att köpa sims 3 djurliv. där har ni min kvälls underhållning. så galet skoj är det! hehe. ska upp och spela lite till nu tänkte jag :)

Lämna en kommentar
Postat av: Malin

Sv: Förlåt att jag inte svarat innan, jäkla blogg.se som inte visar när man fått en ny kommentar :(



Det var blandade känslor att träffa honom, sen jag kom hem så har hela vårat förhållande fallit isär tyvärr... <3



Härligt att du hade det bra hos pojken din ! :)

2011-11-05 @ 23:06:12
URL: http://justlarssonslife.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0