Från ett kallt tåg

Strömfel på centralen. Tåget åkte mer än en timma för sent. Skulle vart framme nu, Men nej, jag har massa minuter kvar på tåget. Tillsammans med en tom mage, och ett stort behov av att kissa. Livet går typ under. Personen bredvid mig bara pratar och pratar i telefonen om någon resa. Jag vill också åka utomlands. Ska gå hem själv stationen sen, för att hamna på en fotbolls match. Eller det beror på om jag fastnar i eriks kök eller inte. Vill mest bara lägga mig ner och sova känner jag. Fan. Louise säger att jag ska vara positiv... Det ska bli galet underbart att komma till erik! Känslan när jag får kissa blir gr8! Att stoppa något gott i munnen, är najs! Att kolla på fotboll är också så himla najs! (Nöjd louise?)

Lämna en kommentar
Postat av: Oliven

Jag är nöjd iallafall, ha en bra helg finis! <3

2011-05-06 @ 20:06:48
Postat av: louiiise

haha det är rätt Sofia! :D puss<3

2011-05-06 @ 21:19:42

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0