det enda jag vill ändra med dig är ditt efternamn

älskling
förlåt för att jag är världens sämsta flickvän ibland. för att jag bara klagar på dig, istället för att berätta hur underbar du är. för att jag inte ger dig allt som du behöver. för att jag blir arg över att vi inte pratar lika mycket som jag skulle vilja. och för alla andra fel jag gör.
-
men det är inte så lätt alla gånger. att bo så långt ifrån personen som får en allra lyckligast, som man älskar allra mest, blir bara jobbigare allt med att min kärlek till dig växer ännu mer. men du ska veta att jag verkligen försöker, även fast jag kanske inte gör det tillräckligt mycket eller visar det tillräckligt ofta.
vet att detta inte ord spelar så stor roll egentligen, eller om du ens läser det här. men jag vill bara säga en sak, jag älskar dig mer än något annat. och vill dela resten av mitt liv tillsammans med dig ♥

Lämna en kommentar
Postat av: Malin

Fint skrivet! :)

Fortsätt kämpa,ni är som gjorda för varandra!

2011-05-15 @ 22:00:26
URL: http://justlarssonslife.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0