bara för att ni (nattis) ska ha något att läsa

jag har insett att min senaste kyss.. för tjugosju minuter sedan
jag saknar.. att galoppera på en äng
jag pratar.. för mycket ibland
jag skrattar.. för det mesta
jag tycker om.. dom flesta
jag avskyr... att förlora någon
mina närmaste vänner är.. världens bästa
min första vän hette.. olivia
min första riktiga kärlek hette.. alexander 
kärlek är.. e r i k 
min favoritfilm är.. dom som berör
när jag borstar tänderna.. så är jag på toan
när jag lagar mat.. så har jag radion på
jag önskar.. att det är underbart väder imorgon
den bästa känslan är.. obeskrivlig
jag vill.. ha ett jobb
jag är.. bäst
jag är sämst på.. en del 
jag kommer alltid att vara.. sofia eva lovisa othelius
det finaste som finns.. är vänskap och kärlek
i sommar.. SKA JAG HA SÅHÄÄÄR KUL 
sist jag grät var.. för inte så längesen
jag kan.. allt som går att kunna
min mobiltelefon är.. påväg att gå sönder
när jag vaknar på morgonen.. vill jag ha min prins vid min sida
innan jag somnar.. släcker jag lampan
just nu håller jag på att.. få tiden att gå fortare
jag har aldrig.. hoppat fallskärm
idag har jag.. sett på tv
på gymnasiet.. är det för mycket plugg
jag vill verkligen.. att han är min föralltid.. ♥

Lämna en kommentar
Postat av: Natalie

du är ju riktigt bra på att uppdatera! Väldigt bra att läsa nu när jag tar paus från plugget! hehe :)

2011-06-01 @ 20:39:32
URL: http://nataliees.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0