Klockan är lite över halv nio, jag och mam...

dsc00105 (MMS)

Klockan är lite över halv nio, jag och mamma laddar för att sticka ut och springa i regnet!


Lämna en kommentar
Postat av: Malin

Sv: Hehe,det är sant ju ! :) Att se hur ert förhållande utvecklas och hur starka känslor det finns mellan er efter så här lång tid så ger det mig hopp om att distansförhållanden verkligen funkar! :) Åh det där känner jag igen mig i, jobbigt när man har såna perioder då man börjar tjafsa om småsaker och sånt :/ Förstår precis vad du menar! Fortsätt kämpa ni två, tror på ert distansförhållande och att ni verkligen kan klara det :)



Haha det gör mig absolut ingenting, ibland kanske det kan vara skönt att få prata om det med någon som kanske känner igen sig i situationen ? :)<3

Ta hand om dig nu! Kram :)

2011-07-15 @ 15:03:21
URL: http://justlarssonslife.blogg.se/
Postat av: borisjelic

hejj :D! Har en dagens fråga och en dagens blogg på min blogg och det skulle vara sjukt snällt av dig om du kunde vara med :D!

2011-07-15 @ 15:35:15
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0