21.04

första skoldagen den här veckan. en underbar lektion om ekvationer, hoppar av glädje. en tråkig engelska lektion och en inställd samhälls lektion. så, provet är flyttat till fredag. blandade känslor där. avslutade dagen på jumpa lektionen. handboll stod på schemat. sådär lite lagom skoj, skönt att röra lite på sig iallafall. på tal om röra på sig, jag tror att jag ska börja gymma eller något. tre dagar i veckan, känns för lite för att jag ska bli nöjd. men får fundera på det där. eller så börjar jag springa. eller både och. tål att tänka på.
var iväg hos sjukgymnasten också, har blivit liiiite bättre. alltid skönt att veta. så håller alla tummar och tår för att det försvinner snart. sen kan vi även hålla tummarna för att jag slutar må illa. har pluggat in 20 underbara spanska ord under kvällens gång. och saknat min pojke. precis som vanligt. jag förstår inte grejen med att bo så långt ifrån varandra. och jag förstår att ni säkert inte vill läsa om honom hela tiden. hehe.

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0