what about now

Hade riktigt stora problem med att sova inatt. Tjugo över nio, låg jag i sängen och skulle bara säga godnatt till Erik för att sedan släcka lampan och stänga ögonen. Kvart i tio är jag fortfarande vaken. Halv elva slutar Erik träna, och jag är vaken. Gör ett nytt försök. Elva är jag fortfarande vaken och skickar iväg ett sms. Halv tolv känner jag mig dum som inte låter honom sova, stänger av mobilen och försöker igen. Går sisådär. Mår mest ialla och otrött. På något sätt måste jag har somnat, för när jag vaknar igen är klockan två. Så håller det på hela natten. Vid sju imorse gav jag nästan upp allt det här vad sömn innebär.
-
Nu sitter jag uppe i köket och har precis ätit klart, känner att jag inte mår lika illa. Men det är inte borta helt. Kanske är det bara för att jag inte åt överdrivet mycket igår. Vi hoppas på det. För imorgon är det fredag. Veckans bästa dag. Och världens bästa ska komma hit. Komma hit och stanna tills på tisdag ungefär. Men är jag sjuk, då kommer inte han.
-
Så alla snälla där ute, om ni har någon superkur som gör en frisk. Slå en pling till mig!

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0