visste ni att

att jag vill sätta mig på första flyg till sommaren  
att jag har
mina ridkläder på mig, fortfarande.
att min senaste kyss var alldeles underbar, och full med känslor
att jag lyssnar mycket musik
att jag funderar alldeles för mycket ibland
att jag pratar hela tiden om jag får den möjligheten
att jag inte gillar att sova ensam
att min första riktiga kyss var längesen, så längesen att jag inte minns den. eller kyss och kyss, då var det nog sommaren 07.
att jag avskyr när mina nära mår dåligt
att kärlek är bland det finaste man får uppleva, samtidigt som det är livsfarligt
att jag gillar mysiga hemmakvällar
att jag alltid kommer vara jag
att jag är förälskad världens bästa erik
att sist jag grät var i söndags, på tågstationen tillsammans med älskling
att min mobiltelefon är min livlina
att när jag vaknar på morgonen vill jag sova mer
att innan jag somnar pussar jag min bakgrunsbild godnatt. tönt.
att idag har jag varit i skolan och i stallet, samt hela huset
att jag just nu tänker jag på hur skönt det är att vara ledig imorgon
att i morgon kommer jag träna



Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0