my love

jag hör till dom som behöver sova sisådär nio tio timmar för att fungera. annars får jag äckelont i huvudet och det orkar jag inte med. orkar inte gå runt och vara grinig hela dagarna, det är inte jag. så, egentligen borde jag krypa ner i min varma säng nu. ligga där och blunda. tänka på något som gör mig lycklig, för att sedan somna med ett leende på läpparna. sova hela natten, och kunna vakna när jag vill. just det borde jag göra, och det är det halva av mig vill göra. den andra halvan, den träninga halvan, tycker att jag ska träna. få till den kropp jag vill ha, fast innerst inne så är jag nog faktiskt nöjd. okej, nu vet jag inte längre vad jag ville komma fram till från början. jag ska iallafall träna lite nu.

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0