jag lever. oroa er inte.. hehe

lördag till söndag har jag spenderat med mallan. mitt på dagen på lördagen och kvällen på söndagen. men det var helt underbart. den där tjej är verkligen en glädjespridare även om hon har det tufft just nu. kände att det var viktigare att finnas där för henne än att sitta framför en skärm.
-
idag har jag väntat 1 TIMMA OCH 20 MINUTER på bussjävlen till stallet. sved sådär lagom i hjärtat, och tappat känslen i typ hela kroppen. uunderbart. efter några kalla timmar möts jag av mot min, som har med sig en överraskning till pållen. dock blev det knas med den, men bäst är hon! :) nu har jag precis ätit upp min mat, och ska ta en bastu samt plugga lite till engelska redovisningen imorgon.
-
kan ju bara avsluta med att säga att jag fick vg+/ mvg på matteprovet. ganska så stolt över mig själv!
pusshej

Lämna en kommentar
Postat av: Anonym

glad alla hjärtans dag!

2011-02-14 @ 22:47:09
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0