inge rubrik

chill dag idag. eller började två timmar innan vi egentligen börjar vi att vi skulle ha matteprov -.- gick faktiskt riktigt bra, eller okej, nu överdrev jag kanske liite. men det gick bra iallafall, var väl en eller två frågor som jag var osäker på. hoppas på ett vg och med lite tur ett mvg. hihi. sen hade vi kriminologi hela dagen lång. boring. begav mig till staden tillsammans med linda sedan. riktigt mys var det. avslutade det hela med ett besök hos sjukgymnasten. nu sitter jag här hemma och har precis målat 18 naglar. röda. vadå 18 tänker ni, men jo det är så att mina lilltår är sååååhär små och har typ ingen nagel. hahahhah fail på det. åh nu börjar det bli rörigt. ha en bra kväll!

Lämna en kommentar
Postat av: ellen

SVAR: har haft en ganska isolerad och tråkig dag, du då?

2011-02-09 @ 20:01:49
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0