i adore you

jag städade nyss klart min del av städningen här nere. damsugning och torkning av golv. bror min fick den stora äran att ta toan och damma. även mitt rum fick bli rent och sängen nybäddad. ville mest komma fram till att jag vill flytta hemmifrån. till ett hus som bara är mitt. eller nej, inte bara mitt. för jag vill bo tillsammans med erik. jag ska göra det. & det är jag nästan helt säker på att vi kommer att göra. enda sen dagen vi blev tillsammans, så visste jag att det fanns något speciellt mellan oss. det tog bara ett tag ett inse det. nu, snart tjugotvå månader senare, är jag fortfarande lika säker på min sak. jag vill dela resten av mitt liv tillsammans med honom, med världens bästa

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0