hjärtat mitt.

är det någon i detta avlånga land, som förstår varför personen man behöver som mest alltid är på fel ställe? jag vill ha en varm famn att krypa in i när jag ska somna. ett par kalla fötter som drar till sig det mesta av täcket. en hand som pillar i mitt hår. ett par armar som håller om mig. en röst som säger jag älskar dig mest hjärtat. ett par läppar att kyssa. en doft som fyller hela sängen. ett leende som gör så att jag smälter. ett par ögon som jag kan drunkna i. hjärtslag som gör mig trygg. en person som får allt att kännas så lätt. som får mig att sväva på rosa moln, varje dag.
-
kan någon svara på varför min prins inte är här?

Lämna en kommentar
Postat av: Emmie

sv: Okej :) Jag har varit halvt död senaste två dagarna men nu är det bättre, därav sent svar ;) Allt väl med dig idag? :)

2011-02-07 @ 10:08:36
URL: http://emmiev.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0