erik,

jag hatar att inte ha dig vid min sida. att jag inte kan röra dig när jag vill. jag hatar att vi bor så långt ifrån varandra. jag skulle göra vad som helst för att få vara i din famn igen. om det så var för tre sekunder. bara känna din värme, din doft och den trygghet. spola tillbaka tiden till i måndags, när vi stod ute på gatan på tårar rinnande ner för kinder. tårar av saknden som skulle uppstå, i samma sekund som jag kysste dig för sista gången. tårar för att jag älskar dig så. för det gör jag verkligen erik, det finns inget så fint som dig.
-
jag ska göra allt jag kan för att få vara din föralltid. för vet du? jag behöver dig. precis som fisken behöver havet. som fågeln behöver himlen. som blomman behöver solen. som jorden behöver befolkning. som du behöver din fotboll. jag behöver dig, för att leva. halva jag, det är du. och du är världens bästa. i mina ögon är du det. ♥

Lämna en kommentar
Postat av: sofieandersson

sv: tack, händer ikväll då? :)

2011-02-25 @ 22:26:39
URL: http://pinochhio.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0