har man tråkigt, så har man

Hur bor du: i ett tegelhus
Brukar du komma i tid: kan man säga
Hur lång är du: 1.65 och en halv!
Kan du laga mat: mästerkocken!
Vad jobbar du med/pluggar du: sam- beteende 
Vad har du på dig just nu: mjukisar och sovtröja
Hade du en bra kväll igår: fick prata med min prins, så ja
Vilket är ditt senaste inköp: tuggummi
Din favoritdryck på morgonen: brukar inte dricka nått, hehe...
Var fick du dina senaste pengar ifrån: hitta i en tröja, underbart!
Har du sovit i din egen säng inatt: ah
Vad hade du sönder senast: kommer inte ihåg
Vem snackade du med senast: världens bästa mamma
Varm favoritdricka: varm choklad med grädde, mumma!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: kallt vatten!
När gjorde du senast något riktigt dumt: dumt? bror på vad man menar.
Saknar du någon just nu: min älskade erik ♥ 
Någon jag stör mig på: ingen just nu
Intressen: ridning, pojkvän, vänner, sånt där vanliga tråkiga saker
senaste person du kramade: mamma
Senaste person du ringde: elskling
Senaste person som ringde dig: papiiiiii
Vad drack du senast: oboy
Vill du ha barn: två
Längtar du till din nästa födelsedag: vem gör inte? hihi
Har rakat dina ben någon gång: nej aaaaaaaaaaaaaaldrig
Är du sugen på något nu: får man säga pussar?
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: nadios
Använder du hudkräm: jaaa
Micro-pop eller poppa själv: bio pop! (;
Brukar du baka: händer väl
Röstade du i det senaste valet: är inte myndig 
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ta bort huvudvärken och regnet, så ja
Vilken låt lyssnade du senast på: talking to the moon- bruno mars
Har någon annan sovit i din säng inatt: tråkigt nog inte
Har du pengar på mobilen: ja

Vilken svordom använder du mest? fan, eller jävla
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? olika
Var köper du dina matvaror ifrån? inte jag som handlar
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? båda och 
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en tågbiljett
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? jag vet inte
Vad åt du till middag senast? potatismos och fisk
Kan du vissla? skulle jag väl inte påstå, men det kommer lite ljud iallafall
Tittade du på tecknat när du var liten? nej, vad är det?
Äger du några popband t-shirts? nej. 
När flög du senast? jullovet
Pratar du några andra språk? engelska och spanska. eller nej, bara engelska
Har du gråtit offentligt? yes
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? aa :)
Vad har du med dig in på bion? popcorn/ godis, loka och bra sällskap
Vad har du för väder? tråkigt 
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? hmm... 
När sov du senast på golvet? vet icke
Gillar du din boendesituation? jora
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 9 kanske, haha
Är dina dagar fullbokade och stressiga? de går upp och ner, beror på skolan
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? hmm ne
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17
Tror du på liv på andra planeter? kanske kanske inte
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det blir bättre
Skulle du någonsin vilja hoppa fallskärm? jaaaaaaaaaaaaaaa!
Tycker du om att krama folk? jaharu
Äger du en digitalkamera? ja, och en system!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? om de är om något viktigt, ja
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
Är du mörkrädd? beror på 
Tre saker du alltid har med dig? min mobil, nycklar och ipod
Vad har du på dig när du sover? en stor tröja och trosor 
Hur sover du helst? nära min pojke
Hur många kuddar har du i sängen? tre, hihi
Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? ganska ofta.
Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? har jag väll

Beskriv din stil med 3 ord: tråkig, haha.
Vad innebär mode för dig? jag tar på mej de jag tycker är snyggt, om de är mode eller ej så var de skitsamma 
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? hm, gina bik bok,  m,m
Shoppar du second hand? aldrig gjort
Hur mycket shoppar du för i månaden? olika
Dyraste plagget respektive billigaste? hmm...
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? hoppas väl på mer
Brukar du tröstshoppa? mer tröstäta
Högklackat eller lågklackat? converse
Vilken är din drömväska? hmmmm vet inte....
Vilket blir ditt nästa köp? en kofta
Favoritplagg just nu? halsduk!
Favoritaccessoarer? ringar, och armbandet från min pojke

Tre saker jag inte förstår mig på: Att dinosaurier har funnits  
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: laptop, kamera, mobil
Tre saker jag gör just nu: sitter vid datan , musik och skriver detta.,
Tre saker jag vill göra innan jag dör: gifta mig med erik, få barn och resa! (och bli rik)
Tre saker jag kan: prata, smsa och ha tråkigt
Tre saker jag inte kan: skriva med vänster, sjunga & hmmm.....
Tre saker jag skulle vilja lära mig: veticke
Tre favoriträtter: allt som inte är äckligt

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0