till min prins

jag är ingen särklild
jag är bara en i mängden
jag är inte mer värd än nån annan
jag är inte värd allt jag har fått det vet ja
jag är inte den underbaraste
jag är helt enkelt inte allas bästavän
jag är ingen alla drömmer om
men det är du
du är alldells speciell
du är värd mer än någon annan
du är värd allt det du fått och någonsin kommer få
du är den underbaraste
du är helt enkelt allas bästavän
du är den alla drömmer om
jag menar varenda ord jag skriver
ta åt dig av alla orden för du är värd massor
du är bara för bra för att vara sann
du är som en dröm man aldrig vill vakna upp ur
pojkvän, älskling, hjärtat, gubben, erik,
det finns inte tillräckligt många fina ord till dig

men en massa kärlek från mig
lova att du aldrig någonsin tröttnar på mig
för jag behöver dig för att kunna fortsätta andas ♥


Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0