lite smått sådär

just nu, sitter jag här på stolen och är nybadad. kroppen är fortfarande sådär härligt varm som den blir efter ett långt bad. lite träning för magen blev det även innan jag hamna här, duktig chey! livet rullar på i sin egen takt. vissa dagar utan huvudvärk, och vissa med. eller nej, det är ingen utan. bara med lite mindre. dessa dagar är helt underbara. är trött på att gå runt med ett dunkande huvud, och regn framför ögonen. det är liksom inte lätt att koncentrera sig på dagarna, helst vill jag bara sjukskriva mig själv tills det blir bättre. men nej, varför skulle det gå för? tur är det att jag har mina vänner, familj och pojkvän. ändå känns det inte riktigt bra, hur underbara de än är- så sitter alltid huvudvärken där. precis som ett plåster. ett plåster som inte försvinner, hur hårt och snabbt man än drar.

den nya pållen kom till stallet för två veckor sen nu ungefär. hästtjej som jag alltid varit, är det underbart att börja rida igen. ta tag i livet. kunna komma ut till stallet, och koppla bort allt annat. jag älskar det. och tror verkligen att det kommer bli bra med hästen. nej nu ska jag inte sitta och snacka häst här inte.
not ready to make nice, ja så heter låten jag lyssnar på just nu. en fin sådan. en mycket fin. vet inte varför, men den har fastnat på min hjärna. bara så att ni vet. om ni vill en till sak, så har jag köpt en till vinter jacka. eller jag och jag... mamma betala faktiskt halva. världens bästa. gillar den stark, alldeles fluffigt och mysigt. hihi. nej nu ska jag göra något åt mitt liv, kanske fixa om bloggen? fast grejen är ju bara den att mitt huvud+ mina ögon+ datan= dålig kombination.

så, kanske ska jag krypa ner i sängen. fast det är nog lite väl tidigt, kanske ska jag ta och ringa pojken min? det var ju trots allt ett tag sedan jag hörde hans röst. så, nu vet ni det också.

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0