det bästa med mig, är du

med mitt tända ljus bredvid mig, och en bra låt som spelas, så har jag tagit ett beslut. beslutet om att sängen ser så mycket skönare ut än stolen, och visst, jag skulle kunna ta med mig datorn till sängen. men nej, det känns bara onödigt. så det är precis vad jag ska göra, gå och borsta tänderna för att sedan byta om till sovtröja och krypa ner mellan täcket och lakanet.

precis, som en älskad vän sa, så hoppas jag att jag vaknar utan huvudvärk imorgon. och gärna att den är borta hela dagen. vill kunna leva som en normal människa, eller ah. jag saknar min pojke. saknar att inte smsa med honom lika mycket som förut. saknar att vi aldrig pratar. saknar hans närhet, så nu var det sagt.

och en sak till, jag har världens finaste vänner.



Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0