öppna grinden för nu går jag ut.



sommar känslor på hög nivå. julia. bryggan. landet. solnedgång.


bästa hanna är på väg hit, vi hade tänkt att ta oss en promenad till kungens kurva. trevligt trevligt, och vem vill inte komma ut i detta underbara väder? va riktigt svårt att plugga måste jag säga, solen lös in och man såg inte så mycket. förutom solen. men det var underbart, så jag tänker inte klaga. efter den här vintern, har jag lovat att jag aldrig mer ska klaga på att det är för mycket sol. bilden blev jag klar med iallafall, ska bara måla den. men det blir när jag är tillbaka i skolan. efter våran trevliga promenad så tänker jag dränka mig själv bland matte talen. kanske lite engelska också? usch... nej nu måste jag klä på mig innan hanna plingar på dörren. sitter ju fortfarande i sovkläder, men herregud vad skönt det är, haha ! (:

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0