if we ever meet agin



första bilden som togs med min kamera, yeah!

tillbaka från en promenad runt sjön med mammsen. alltid lika trevligt. min mamma är bäst, bara så att ni vet. funderar på att ta mig en dusch, eller ett bad, eller kanske en bastu... svårt det här. fast, om jag bastar duschar jag ju också. två flugor i en smäll liksom. *high five* sen blir det dinner, det går rykten om att pappa har lagit något smaskigt. precis som vanligt. resten av kvällen kommer förmodligen spenderas framför en film. men det är mys! hanna och lousie sov här inatt, det var riktigt trevligt. bilder kommer när jag fått dom. skratt, film, chips, popcorn, godis, tacos, lite sömn. bara det säger väl ganska mycket? (:

Lämna en kommentar
Postat av: Lofis

har laddat in bilderna nu, bara o säga till så skickar jag dom sen:D

puuuss <3

2010-03-06 @ 13:31:18
URL: http://baralouises.blogg.se/
Postat av: louise igen :D

åå taaack va gullig du är:D du o pil passar minst lika bra också :)) när snön smälter o ridbanan går o använda igen kör vi på hårdträning me hästarna igen, ok? ;D

puss på dej bästa <33

2010-03-06 @ 21:26:02
URL: http://baralouises.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0