behind blue eyes.

promenaden var mysig. massa prat, och skratt. det får bli dagens träning. kom hem några grejer rikare och lite fattigare. men det var det värt, och mums va fina vår kläder hm har fått in. men det köper jag någon annan dag. sen jag kom hem har jag försökt plugga. och det gick inge bra. begränsningsarea, bara ordet är svårt att stava till. försöker mig på våran HSD uppgift, och det går ... sådär. istället för att riktigt koncentrerea mig på vad det innebär att vara gluten så räkna jag ut att jag och pojken min, har vart tillsammns i 328 dagar. tiden har bara sprungit iväg. om 37 dagar har vi vart tillsammans ett år, tolv månader, 365 dagar. ni kanske inte bryr er, tanken slog mig bara när jag sitter här och myser i hans tjocktröja. fäller även en tår. hatar att vara ifrån honom...

Lämna en kommentar
Postat av: Erik

tiden har gått sjuk fort älsklingen min. snart ett år tillsammans, helt underbart<3 jag saknar dig grymt mycket min underbara flickvän<3

2010-03-04 @ 12:15:10
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0