nog den första bilden på oss.


fjorton månader, fyra veckor, två dagar. ♥
igår kväll, innan jag skulle sova låg jag och väntade på att du skulle komma och lägga dig bredvid mig. på att du skulle krypa ner under täcket, och ta dina kalla fötter emot mina. på att du skulle resa dig över mig för att ge mig en, två, tre, fyra godnatt kyssar. på att du sedan skulle lägga dig ner igen, och låta mig somna i dina armar.
imorse kändes det tomt att vakna upp själv i sängen, den kändes så stor och jag så liten. det fanns ingen där som sa godmorgon älskling. inga morgonpussar. ingen att krypa tättintill. det enda som fanns, var jag. helt ensam.


Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0