du fick mig glömma alla svåra år

godmorgon världen! fast nääää..... sitter och mumsar i mig lite frukost. en macka blev till två, som blev till tre. och den tredje försvann. helt. bara lite smulor kvar. från mackan och skinkan, senapskinka. konstigt det där, men det var gott. på något sätt känns det som min frukost består av frukt, åt jordgubbar och vattenmelon. nu sitter jag och dricker rabarbersoppa. what tänker ni, men det var så att det inte blev en bra kräm och vippps så fick det namnet rabarbersoppa. underbart gott faktiskt :)))

dagen kommer att bestå av jobb, jobb och åter jobb. skulle egentligen börja tre, men grym som jag är frågade dom mig om jag kunde komma så fort som möjligt, typ elva. det kan dom glömma, halv tolv kan jag tänka mig att dyka upp. och om jag då slutar senast halv nio, har jag jobbat 9 timmar. får man ens göra det? jaja, nio timmar, det blir 495. hysat najs sådär :))

ha en bra dag, och njut av solen för det ska jag inte göra :(

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0