blev ingen promenad, inte ännu iallafall.

någon:
någon som förstår dig: mallan
någon som du saknar: belllls
någon som du längtar efter: pojkvän
någon som du hatar: myggorna

vem:
vem kramade dig senast: älskade lillebror
vem pussade dig senast: måste nog vara han den där lilla i min familj
vem ringde dig senast: pojkvän
vem ringde du senast: annelie
vem var hemma hos dig senast: jag!!!!!! :D
vem var du hemma hos senast: stugan en bit bort

har:
har du ätit något idag: OM jag har
har du pratat med någon idag: all the time
har du gråtit idag: har inget att gråta över (y)
har du skrattat idag? sitter och ler för mig själv just nu, det räknas väl?

jag:
saknar någon just nu: några underbara personer
är singel: inte vart på 15 månader <3
svär ofta: hehhehe
sjunger i duschen: var ett tag sen nu, stolttjej_94
är en morgon person: både och, haha
skulle kunna ha pyamas på mig i skolan: men vadå, ska man inte ha det? pinsamt...
skrattar åt mina egna skämt: NEJ ALDRIG!!!!!!!!!
vill ha barn: in tha future såklart (y)

har du:

glasögon/linser: aldrig haft
piercingar: i öronen, tuff tjej!!!!!
pojk/flickvän: världen bästa
jobb: sommar (y)
för många vänner: nej, världens finaste vänner
rymt hemifrån: jomen jag gör det varje helg. faktiskt. det är sant.
färgat håret: once
självförtroende: OM jag har!!!!!!!
sagt "jag älskar dig" till någon och verkligen menat det: aldrig i hela mitt liv :(((((
varit kär: ja det har jag, och det är jag
gjort något olagligt: mammas flicka, eller kanske pappas....
somnat i skolan: eftersom jag har pyamas i skolan så ja.............
brutit ett ben i kroppen: nyckelbenet
tappat bort mig i min hemstad: every day!
sett en fallande stjärna och önskat: think so
smugit ut utan lov: mammas och pappas flicka ju, hallå?
ljugit om var jag är för mina föräldrar: kan hänt
en hemlighet som ingen vet: såklart
varit på en blind date: hahhahahahahahah
sovit en hel dag: ungefär, ja
somnat gråtande: några gånger ja

brukar du:
ha ångest: neje
drömma mardrömmar: ett tag sen
klä dig i svart: fint ju
lita på folk: för det mesta

sista personen som:
sov i din säng förutom du: det måste väl ha varit ludde ?
svek dig: inga namn , men personen vet vem det är
du delade en dricka med: syskon
skrek på dig: mamma ?
du fick sms från: pojkvännen

Lämna en kommentar
Postat av: jblevohyibl

Vacadalugo ogadecikun vobo mixijugule mo ihuxux hijup, atayu!!!

2012-10-16 @ 04:47:43
URL: http://www.ohiniso.com
Postat av: cfxpascunp

Dexirewic abuxizoyek umaca ujiximedu ezosixu te avufa i iyazoxepud e, decutaq!!!

2012-10-16 @ 13:49:31
URL: http://www.egeqijutez.com

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0