I gotta feeling That tonight's gonna be a good night!

f r e d a g !
hur underbart låter inte det? i mina ögon, bättre än bäst! dagen har vart kort, slutade ett. kändes jävligt najs. tog mig ett och ett halvt varv runt sjön när jag kom hem, behöver komma igång på riktigt igen. men det tar vi sakta men säkert.. idag så fick vi även nycklarna till vårat hus, vilket betyder att jag har två hem. HAHA, iallafall ett tag. så ikväll ska vi dit och skåla och äta. om jag har fattat allt rätt. det roliga med det hela är att jag aldrig har vart inne i huset, bara sett det på bild. så, det kommer bli spännande :)
hoppas ni får en bra helg, för det tänker jag ha !
pussilipuss

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0