ett minne

jag minns när min fina tog den här bilden. ute på mitt landställe. vi var ute och gick på kvällen, gick med den andres hand i sin. om jag minns rätt, så satt jag ner på vägen när han tog bilden. satt där och insåg hur underbart livet faktiskt kan vara. jag satt där med ett leende på läpparna och världens bästa pojkvän vid min sida. jag kan ha helt fel, men det kan vara så att bilden är från första gången vi sågs privat. helgen han följde med oss till landet. typ sista helgen i april, tvåtusen nio. 

jag vet att den här bilden finns, eller fanns iallafall på facebook. med texten i hope this road never end. (eller den finns, jag kollade nyss. och blev upplagd den åttonde maj tvåtusen nio. så det måste vara från första gången vi sågs.) nu är det snart nionde december tvåtusen tio. och vi har då varit tillsammans i tjugo månader. det är nitton månader efter han la upp bilden. nitton månader, och vi är fortfarande tillsammans.
tillsammans på våran väg genom livet, som aldrig kommer att ta slut.

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0