DAG 16 – MITT FAVORITMINNE

favoritminne? grejen är den att jag inte har ett minne. ha-ha. okej, mitt favoritminne som jag kan tänka på tusen gånger om, är dagen jag och erik blev tillsammans. 9 april 2009. (attans, nu började jag tänka på det. och kommer aldrig komma på ett annat minne).
eller jo, ett annat är en sommarkväll. sommaren tvåtusen nio. jag och min underbara kusin julia var ute och gick på landet. gick där och pratade om allt och inget. klockan var runt elva tolv, och vi fick för oss att vi skulle bada. så, utan badkläder eller handukar så begav vi oss ner till bryggan och hoppade i. jag minns att vi tog massa kort, att vi hade likadana bh-ar på oss. och nästan likadana trosor. jag minns, att det var ren lycka. älskade kusin.

egentligen så finns det tusen minnen, som är speciella. men när man väl måste tänka på ett. då kommer inget fram. eller så är det iallafall för mig

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0