DAG 14 – MINA DRÖMMAR

Mina drömmar... handlar för det mesta om konstiga saker som jag sedan glömmer bort när jag vaknar. Precis innan jag hinner berätta dom för något. Tråkigt. Seriöst då, jag vet inte vad jag drömmer om att göra. Vad jag vill jobba med när jag blir stor. 

Om jag nu ska vara helt ärlig, jag är inte säker på om jag har några drömmar. Det finns inget som jag velat göra jättelänge och som jag verkligen vill uppnå. Eller jo, när jag tänker efter. Det var för ett tag sen nu. Flera månader. När jag och finaste varit tillsammans ett halvår kanske. Då insåg jag att jag faktiskt vill dela mitt liv tillsammans med honom, att jag vill bo tillsammans med honom. Där har vi alltså min dröm, flytta ihop med erik. 
Jag får ta livet som det kommer, och även drömmarna. Njuta av det jag har, och längta efter det som kommer.


Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0