Dag 07 – Min bästa vän

Med handen på hjärtat, så är det Erik som är min bästavän. I vårt och tort. Ingen vet så mycket om mig som honom, och ibland tror jag att han vet mer om mig än vad jag själv gör. Det känns skönt, otroligt skönt att ha honom vid min sida. världens bästa pojkvän.

Precis som pojken min sa en gång: "Gustav är min bästis, men du är min superbästis". Precis som honom så har jag en bästis, som inte är han. Den här fina människan har jag känt.. några år, haha. Vi lärde känna varanda i stallet, och med tiden så växte våran vänskap fram. Alla kilometer långe cykelturer till stallet. Turer med så mycket skratt, och så mycket klagan. Alla busgalopper vi tagit, skrattande på hästarna. Alla stunder vi bara, har varit vi.

Hon kanske inte är den som vet allt om mig, inte den som känner mig bäst. Men för varje dag som går så kommer en ny sak fram. Det känns liksom som vi kommer närmare varandra hela tiden, kanske bara jag som känner så. Vem vet? Fina människa, älskade vän-

Louise Lundin


Lämna en kommentar
Postat av: Louisen

älskar dej fia bästis <3 !

2010-12-14 @ 20:20:16
URL: http://baralouises.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0