agrkja

jag har världens finaste vänner runt mig, som får mig att skratta och vara glad. varje dag. men hela tiden känns det som om att det är något som saknas. en stor bit av mig som inte sitter där den ska. utan den biten lever sitt eget liv. och ja, jag saknar den. saknar att känna mig hel, för det är just det jag gör dom få dagarna jag får spendera tillsammans med min andra halva.
idag, är det två veckor och tre dagar sen jag såg hans leende. kände hans närhet. kysste hans läppar. såg in i hans ögon. höll hans hand. två veckor och tre dagar. och saknaden blir bara större och större för varje dag som går.
kom bara hit älskling, kom hit och gör mig sådär lycklig som bara du kan. kom hit och följ med oss till fjällen, ge mig en extra vecka tillsammans med dig innan det vanliga livet börjar igen. det utan dig vid min sida.
jag älskar dig.

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0