gör mig till en stjärna,

                               
                                                             sommar 09, saknar.

klockan är tjugo i sex typ.
och jag sitter fortfarande framför datan, som jag har gjort i princip hela dagen. inte bra sofia, inte bra alls. visserligen har jag gjort nästan hela hemstudieuppgiften, suttit ute i solen, badat, målat naglarna, myst med lillebror. funderar på om jag ska ut och gå lite snart, måste börja komma igång. en lite promenad i detta väder kan ju aldrig skada, kameran kanske får följa med. annars blir det bara jag & ipoden. inget att klaga över direkt.
har inga planer för kvällen, pappa ska laga god mat. så det blir mat och kanske en film tillsammans med godispåsen. vi får se :)
vad ska ni hitta på ikväll ?
puss

 


Lämna en kommentar
Postat av: louise

MUMS på bilden :D<33

2009-09-23 @ 13:32:20
URL: http://louiiselundin.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0