ännu ett försök till att blogga,


en av alla bilder som togs när det var kräftskiva med brudarna,

efter tjat ifrån många, så har jag besämt att börja med bloggen igen. denna tanke slog mig nyss, när jag är hemma och sjuk. så det finns inte så mycket att göra. varför inte skriva då liksom ? och sen ska jag försöka att uppdatera så mycket som möjligt. skolan tar otroligt mycket tid. jag har inte längre träningar att skylla på eftersom att jag bara har innebandy en dag i veckan. så hmm... det borde nog gå att få till det här :))
vad tycker ni ?
orkar inte skriva om vad jag har gjort under tiden som jag inte har skrivit, det kommer väl att dyka upp lite bilder då & då som får förklara .
puss så länge ,

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0