ny vecka, nya tag

ser att det redan är ett tjugotal som läst bloggen. idag. fortsätt så ! alltid kul.

imorse så vaknade jag när alla andra i familjen gick upp, men bestämde mig för att somna om. och det gjorde jag. till halv tio. underbart! har mer feber nu, skit oxå! och hostan vet jag inte riktigt. hostar mindre på nätterna vilket är skönt, men på dagarna hostar jag ganska mycket ibland. hoppas allt blir bra snart, så att jag får följa med på cupen.
idag så ska jag faktiskt försöka plugga lite, se på någon film, vila och bli frisk helt enkelt.
för alla som vill veta så kom mamma&pappa hem med mamma mia, titanic och djävulen bär prada igår. denajs! så igår såg hela familjen på mamma mia. :)

hoppas allt är bra med er.
PUSS

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0