när livet sviker.

mattemattemattemattemattemattematte -.-
sitter här och försöker att plugga. plugga matte. men jag fattar inte så mycket. och sen när man ska titta i facit så finns det självklart inget. yeah ! -.- hur ska jag veta nu om jag gör rätt eller inte. aja, det får gå om det gör.
någon som har gjort eller håller på med potenser ? (a)

hemma idag också, känner mig nästen helt bra igen. är bara täppt i näsan. men imoron blir det skolan :) ska faktiskt bli kul, har ju inte träffat alla underbara människor sen i fredagas :ooo
och jag ligger ju efter i både bilden och kursen nu. men det ska nog bra ialla fall tror jag .

men ha det bäst !
puss

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0