höhö, tidigt -.-

gomoron sunshines !
inte för att jag direkt tror att någon är vaken ännu, klockan är liksom 08.20 :ooo
alla normala människor ligger säkert och sover sött i sina sängar, lyckostar!
själv så var man tvungen att gå upp vid halv åtta , bara för att vår städare kom. åååh , skjut mig ! -.-
så nu sitter jag här , har redan ätit och har det sjukt tråkigt. funderar på att ringa och väcka någon, bara för att ha något å göra. fast jag tror  nog inte det blir så.
planerna för dagen är att sticka ut och springa, blir nog runt sjön, cirka 6 km. lite lagom sådär på morgonen. och vem vet, jag kanske får värsta kicken och tar två varv? isånnafall så är jag värt en medalj när jag kommer hem. (a)
sen så ska vi även fira underbara jonna som fyller 15 , wiie !
vad ska ni göra idag ?
PUSS !

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0