hemma , igen

hej på er alla !
kom för ett tag sedan upp ur badet, nu sitter jag här och lägger in bilder från mobilen till datan. dagen idag har varit bra, var ju hemma eftersom att jag fortfarande är lite små sjuk.
mamma kom in till mig i morse klockan halv nio och har typ panik för att vi har glömt bort att sjukanmäla mig. så då får jag på en sekund blir klarvaken och leta reda på det nummret, typsikt mamma! haha :D sen låg jag kvar i sängen för länge sedan, kunde dock inte somna om. har pluggat en hel del matte och fattar allt än så länge. fast lite svårt är det allt!

sen blev det ett långt varmt bad, riktigt härligt!
låg där med en ansiktsmask och kände hur fejjan sakta men säkert stelnade till, hehe, men sen när den var borta så var man len som en lite bebis rompa, hahah :D
älskar att bada. särskilt när man är sjuk. direkt när man kommer upp från vattnet så känner man sig piggare, eller så är det iallafall för mig.
hur är det för er ?

nu ska jag leka lite med lillebror,
skriver mer sen!
PUSS.


Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0