hejdå för ett tag.


sommar 08,
gomorron sötnosar !
hoppas ni har svoit gott, för det har jag (y)
nu så ska jag& da family snart bege oss ut till landet. så vi får se hur bra uppdatering det blir. datan följer kanske med, inte riktigt bestämt ännu .
men ni får ha det bäst , så hör vi när ja kommer hen :)
förmodligen blir det på söndag, det beror dock helt på vädret !
mobilen är med, precis som vanligt :D
pusssssssssssssss

Lämna en kommentar
Postat av: sofia

hej sofia.

jag håller på och fixar med min blogg design. din är rätt ball faktiskt. två frågor:

hur har du gjort den? (pussmunnen och allt alltså)

hur har du gjort othelius texten? cooooool ju

kram s

2009-02-28 @ 21:28:55
Postat av: luise

kom hem ! <333

2009-03-02 @ 21:24:01
URL: http://louiiselundin.blogg.se/
Postat av: sofia

hej själv sofia.

tacktack för det första :)



jag har fixat headern i ett program som heter picnik, skit bra !

kram

2009-03-03 @ 18:21:49
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0