HAHA !


linnéasandhagen säger:

okok, hääärligt siiikkan <3

s säger:

haha , full vart varnheden <3

' linnéasandhagen säger:

wtf ? <3

s säger:

du vet , jönsonligan ?

' linnéasandhagen säger:

hahaha, jo, i know.

s säger:

sickan , varnheden och han dynamit harry

' linnéasandhagen säger:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhaaaaaaaaaaaa

jag visste inte att han hette varnheden

du är sickan, & och är dynamit harry. ooohyeah

s säger:

hahha , full vart på den oxå dynamit harry

' linnéasandhagen säger:

wiihooo, full fart

s säger:

allt bra med min harry då ?

' linnéasandhagen säger:

njaej, jag har nyss sprängt ugnen, & håret har blivit svart av alla smällar och all rök, men annars, då jäklar äre bra sjd min smarta sickan ?

s säger:

hahahaha , det låter ju bra

jo det är så här harry , jag har en plan. hehe , nejmen det är bra

' linnéasandhagen säger:

HAHAHHAAA !

höhö, okej, ingen plan att sätta dit bovarna som stal farbror (kommer inte ihåg vad han heter, blablablas) flingor.

hahaha, roligtroligt !

s säger:

haha , vilken humor vi är harry

' linnéasandhagen säger:

du kanske inte ens fattar det där sista, för jag förstår inte ens själv.

s säger:

hah , nej det gör jag faktiskt inte , men skit samma. jag älskar vår plan iaf

' linnéasandhagen säger:

hahahahahaha, great!

s säger:

hahah, full fart

' linnéasandhagen säger:

full fart mot stjärnorna

s säger:

haha , och tillbaka , via månen



hahaha , så kul man kan ha ! jag och linnéa. <3

Lämna en kommentar
Postat av: Linnéa Sandhagen

haha, jadu gumman,

våran humor knäcker alla!



men hörru sickan, vem ska vara våran varnheden då?!

:o







ily <3<3

2009-02-17 @ 17:55:45
URL: http://linneasandhagen.blogspot.com
Postat av: Linnéa Sandhagen

hahahahahahah, bilden!



där ser ju ALLA hur snygga vi är! :D<3

2009-02-17 @ 17:56:47
URL: http://linneasandhagen.blogspot.com

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0