chill dag.


åt för ett tag sedan klart maten. mums för magen dåra .
nu sitter jag bara här framför datan, tittar runt lite, är social med folk. funderar även på om jag ska fixa header. vi får se hur det blir med den saken :)
dagen idag har varit chill. slutade ju tio över tolv *lycka* i skolan så plugga jag&malin so, säger bara en sak:
det kan ta sig där bak någonstans!
fattar inte hur skolan tänker, vi har typ fått 19 frågor eller något annat skit, och så har vi inte haft någon föreläsning på det. yeeah -.-
efter skolan drog jag, lina, malin& jonna hem till jonna. vi såg på just my luck, baka underbar kladdkaka och åt en påse bullar. vandra hem därifrån någon gång vid kvart i fem. när jag går igenom grisbyn så ringer olivia och säger att hon ser mig, haha , fatta rädd jag blev. sen så möter jag henne och hanna . följde med olivia hem ett tag och hade det trevligt. kul att träffa henne igen, för länge sedan!
hur har eran dag varit ?
puss , :*

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0