13/2

familjen sitter där nere och ser på tv. när jag lämna dom för datan så var det nyheterna som alla tyckte var såååå intresant så jag fick inte byta, hehe :oooo
kvällen har bara varit en lugn hemma kväll tillsammans med familjen., god mat till middag - tacos. och så baka mamma en tårta. eller baka och baka ska man väl inte säga att hon gjorde, bottnarna var redan klara men ändå ! gott blev det iaf , mums för lilla magen :)
idag , precis som alla andra fredagar i nästan nio år, så red jag. red donnan och det gick ovanligt bra. pappa&ebba titta en liten stund, lite små trevligt sen drog dom iväg till syrrans träning. för alla som vill veta så köpte jag&hanna varsin ask med gelehjärtan på väg till stallet. bra att vara förberedd tills imorron liksom, inte för att det finns så många kvar i min men ändå (a) iaf, vi gav ett gelehjärta och ett chokladhjärta, tänk vad en liten sak kan göra någon glad. hon blev jätte glad och tyckte att vi var så gulliga,
har ni gjort någon glad idag kanske ?

nu blir det bara chill här framför datan tillsammans med mina hjärta :D
vi hörs,
puss

Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0