12.04

hej sunshines !
nu har mamma precis gått iväg för att hämta våra pizzor som vi ska äta till lunch, mums mums! och tro det eller er, det var faktiskt hennes idé. så jag behövde bara säga vilken jag ville ha så fixa hon resten.
ibland är det för härligt att vara hemma med mamma!

OBS! KÄNSLIGA BÖR EJ LÄSA, HAHAH ;D
under natten så var jag jätte snorig, ni vet när snortet bara rinner hela tiden. men jag orkade inte göra något åt det. trodde ju bara att det var snor.  men sen när jag vaknar. kan ni gissa hur kudden, t-shirten, lakandet och täcket såg ut?!
nej, inte jag heller. men shit, det var fullt av blod, näsblod. det var därför jag var så snorig, eftersom att jag blödde typ halva natten :ooo

inte direkt en sådan bra bild, men ändå!

PUSS!


Lämna en kommentar

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0