till världens finaste pojkvän, jag kommer sakna dig



älskling,
om fyra timmar åker du. om fyra timmar så lämnar du mig och kalla sverige för varmare grader. det är sjukt, sjukt jobbigt! jag vet inte hur jag ska klara det här. tre veckor utan din röst, utan dina sms, utan ditt leende, utan din närhet, utan alla våra underbara stunder. hur ska detta sluta? jag som knappt kan hålla tårarna borta nu, när du fortfarande är i sverige. när jag fortfarande kan läsa dina sms. när jag fortfarande kan ringa dig. när jag fortfarande vet att du finns i samma land som mig. men snart, om fyra timmar. så är du på väg bort. bort till ett land någonstans i fjärran. ett land alldeles för långt bort ifrån mig. det är hemskt. vill inte att du ska åka. men jag vet att vi kommer att klara det här tillsammans, för tillsammans så är vi oslagbara. det har du själv sagt. det vet du också att du gjort. på något sätt, som just nu känns omöjlitgt så fixar vi det här. vi kommer att få tiden att gå fort. och båda kommer ha saker att göra hela dagarna, det här kommer att lösa sig.

Jag vet att det är svårt älskling, men vi måste klara det här. För våran skull. Tänk på hur underbart det kommer bli när vi ses igen, när jag är hemma och kan ringa dig. När jag kommer till dig på fredagen. Tänk på det, tänk på alla underbara stunder vi kommer ha tillsammans. Försök att tänka på det, om inte för din skull så för min. för jag tycker det här är hur svårt som helst. Hela dagen så har jag kämpat för att inte börja gråta. Tårarna finns där hela tiden, inte långt ifrån att börja rinna. Men jag vill ändå, jag vill att vi ska klara det här. Se det som ett äventyr, eller vad som helst. Bara du lovar mig att du gör det bästa av tiden du är borta. Att du inte ger som när du var i malta, kan du lova mig det hjärtat?

Jag hatar att vara ifrån dig, det finns inget värre. Men du finns med mig överallt. Här inne, i hjärtat, där kommer du alltid att finnas. Tillsammans så kommer vi klara det här, det vet jag. Shit, jag upprepar samma saker hela tiden. Men det är för att intala mig själv att det kommer gå bra. Egentligen så vill jag inget annat än att åka till dig. Känna din värme. Men det går inte…

Jag älskar dig erik, mer än något annat. Det vet du att jag gör, glöm aldrig bort det. Vi ses den 15e januari älskling. Om jag längtar, redan nu. Det kommer bli helt underbart ! Hoppas du får en grym resa för det är du värd, kommer tänka på dig hela tiden.  <3

Lämna en kommentar
Postat av: Erik

aaw älskling<3 jag kommer sakna dig sjukt mycket älskling. jag vill inte åka bort från dig. jag vill tillbringa mitt jullov tillsammans med dig. men det går inte .... jag längtar sjukt tills den 15:e när vi ses igen<3 du får ha det underbart i sydafrika älskling, du kommer ha det kanon. som du sa så är jag med dig hela tiden<3 jag lovar att jag inte ska göra som i malta, jag lovar!<3 jag ska göra det bästa av situationen. det måste du också göra älskling<3 jag älskar dig mer än något annat älskling<3 du och jag för alltid. Ha det bäst i sydafrika<33333333

2009-12-20 @ 21:26:20
Postat av: greger neger

epic fail.

2009-12-23 @ 23:40:55
URL: http://rickardgoeshot.devote.se

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0