det finns inget finare än kärleken

tjabba tjena hallå vi säger så ! eller hmmm... nej kanske inte riktigt. men skit samma, tog mig nyss ett varmt och efterlängtat bad. min otroligt gulliga lillebror kom in, och satt sig på toan. han kollade i badkaret som om det var något som fattades, sen kollade han på mig med undrande ögon och säger ; soffi, leker inte du med något?
hur söt får man bli ? :o nu sitter jag iallafall här och väntar på att louise ska skicka bilderna från idag, riktigt lyckad dag måste jag säga ! :))) förutom att jag svimma när jag höll på att göra mackor, detta ledde till ett fint sår i ansiktet och ett huvud som gjorde ont. men det är okej nu, bra sällskap löser allt , hihi :)
bilderna kommer senare, har ni haft en bra dag?





Lämna en kommentar
Postat av: Anonym

haha gud va söt han är:D krya älskling!<3<3

2009-12-20 @ 21:13:36

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0