till världens finaste pojkvän. jag älskar dig.


älskling, min fina kille,
jag vill bara tala om för dig att jag älskar dig, jag älskar dig så mycket som jag aldrig älskat någon annan i hela mitt liv. jag älskar dig mer än ord kan förklara. jag älskar dig mer än vad du någonsin kommer att förstå.
i mitt liv har det funnits många stunder som har vart himla bra och jag har tyckt, att nu kan det inte bli bättre. men sen kom du, Erik, du är verkligen det bästa som har hänt mig och jag menar det verkligen. du är bättre än dom stunderna jag trodde aldrig skulle bli bättre. men du har bevisat att de visst kunde finnas bättre stunder. när jag är med dig så mår jag så otroligt bra, du för verkligen mitt liv värt att leva. jag vill inte leva utan dig. och det kan jag inte göra heller. du måste förstå att vad som än händer kommer jag alltid och då menar jag alltid älska dig av hela mitt hjärta. det är du som gör så att mitt hjärta slår, mitt hjärta slår bara för dig. för oss. 

gubben, jag vill kunna förklara hur mycket du betyder men det går inte, inga ord kan förklara min kärlek till dig, de är obeskrivligt. jag har försökt många gånger förut, men aldrig kommit ända fram. jag har vart en bit på vägen. men aldrig nått målet. det är precis som när man leker kull och man är kullaren, man springer och springer, men får aldrig tag på någon. men sen , tillsist kommer man på hur man ska göra. och man får tag i någon. precis så är det när jag ska förklara för dig hur mycket du betyder för mig. just nu vet jag inte hur jag ska göra det, men om ett tag. då kommer jag att komma på ett sätt att göra det på. 

jag vill inte vara utan dig, jag vill inte leva utan dig, utan våra stunder, utan våra sms, utan våra telefonsamtal, aldrig utan dig älskling. jag saknar dn röst så fort vi har lagt på, jag saknar dina sms så fort vi har sagt gonatt. jag saknar dig så fort någon av oss åker hem igen. då vill jag helst bara spola tillbaka tiden. spola tillbaka den tills du stod där bredvid mig med armarna om mig. jag skulle aldrig släppa dig igen. vet du varför jag aldrig vill släppa dig ? det är för att jag älskar dig. jag älskar dig verkligen erik! 
jag vill säga de till dig hela tiden, att jag älskar dig, för hur många gånger jag än säger de så vill jag aldrig sluta, för de är som att sluta andas, jag behöver andas för att kunna leva men jag behöver också dig för att kunna leva, jag skulle kunna skriva så mycket mer älskling.

men jag vill bara att du ska veta att du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer aldrig sluta älska dig.<3

Lämna en kommentar
Postat av: sofia

jag älskar dig<3 kommer alltid vara din älskling<3

2009-08-20 @ 15:24:16
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/
Postat av: erik

erik ska det stå också;)*<3

2009-08-20 @ 15:25:54
Postat av: sofia

haha , du är så duktig så älskling ;)

i love you<3

2009-08-20 @ 15:57:58
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/
Postat av: Emilia♥

så fint ju, awh tack så mycket & detsamma ju :)

ni är också jätte gulliga, allt är toppen. sj?

hoppas du får en jätte bra dag, Kram

2009-08-22 @ 08:21:17
URL: http://beautylicious.blogg.se/
Postat av: Mamsen

vad fint det är med er kärlek! Lycka till länge länge länge. // Kram Nenne

2009-08-24 @ 22:24:59
Postat av: Ebba O

snygg bild

2009-08-25 @ 19:16:45
URL: http://sofiaothelius.blogg.se/

Vad vill du säga?

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Har du en mail?: (publiceras ej)

En blogg kanske?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0